Menu
u winkelwagen

Klantenservice

Bestellen en levering:

Producten die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, heeft u in Nederland en België de volgende dag in huis wanneer u op een werkdag bestelt voor 16.00 uur. Voor de producten die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden vindt u bij het betreffende product


Uw bestelling komt in een goed afgesloten en opgevulde doos, zodat uw producten altijd in goede orde aankomen. De verzendkosten voor Nederland bedragen € 6,50 euro (boven de 50 euro heeft u geen verzendkosten). Voor België bedragen deze kosten € 8,85 . Uw bestelling wordt verzonden door PostNL of DPD . PostNL zal een keer de bestelling bij u aanbieden. In veel gevallen zal de bezorger kijken of een van u buren het pakketje in ontvangst willen nemen. Wilt u dit niet zet dit tijdens het bestellen bij opmerking neer. Mocht u en u buren niet thuis zijn dan zal de bezorger een briefje achterlaten waarop staat hoe u uw bestelling kunt ophalen


Betalen en veilligheid:

Voor online betalingen maken wij gebruik van een SSL verbinding, dit houd in dat al u persoonlijke gegevens worden versleuteld en hierdoor kunnen anderen uw informatie niet zien. U kunt het herkennen aan het slotje boven in uw adresbalk en de s van secure achter HTTP  

U kunt bij Sigarettenmaker.nl kiezen uit de volgende betaalmethodes.

Ideal

Mistercash

Overboeking

Paypal

Billink (extra kosten van 1,95)

Sofortbanking

Credtitcard (extra kosten van 1,95)


Track en Trace:

Zodra wij u bestelling hebben verzonden ontvang u per email een Track en Trace barcode. Met de Track en Trace code van PostNL kunt u uw bestelling volgen en weet u precies waar u bestelling zich bevind en wanneer u hem kunt verwachten. u kunt u bar code en postcode invullen op deze pagina.


Retourneren binnen 14 dagen:

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening en binnen Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Om alles administratief goed te laten verlopen kunt u onderaan op onze website de  retourformulier invullen. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Indien een sigarettenmachine wordt teruggestuurd die beschikt over een teller dan mag het apparaat tot maximaal 50 stuks getest worden. Indien u besluit om van uw herroepingsrecht gebruik te maken en het apparaat heeft meer dan 50 stuks op de teller wordt een schadevergoeding afgetrokken van het aankoopbedrag bij de terugbetaling. De hoogte van de schadevergoeding is afhankelijk van de hoogte van de teller met een maximum tot € 50,-. Dit vanwege het feit dat de teller niet is te resetten waardoor we het apparaat niet langer als nieuw kunnen verkopen.


Klachtenregeling:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven Wij zullen uw klacht bekijk en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht per email ontvangt u van ons een bevestiging dat u klacht binnen is gekomen.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.