Klantenservice

Bestellen en levering.

Producten die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, heeft u in Nederland en België de volgende dag in huis wanneer u op een werkdag bestelt voor 16.00 uur. Voor de producten die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden vindt u bij het betreffende product


Uw bestelling komt in een goed afgesloten en opgevulde doos, zodat uw producten altijd in goede orde aankomen. De verzendkosten voor Nederland bedragen € 5,50 euro. Voor België bedragen deze kosten € 7,50.(boven de  50 euro gratis voor Nederlands en voor België verlaagd naar 3,95 euro)  Uw bestelling wordt verzonden door PostNL. PostNL zal twee keer de bestelling bij u aanbieden. In veel gevallen zal de bezorger kijken of een van u buren het pakketje in ontvangst willen nemen. Wilt u dit niet zet dit tijdens het bestellen bij opmerking neer. Mocht u en u buren niet thuis zijn dan komt de bezorger de volgende dag nog een keer terug, als u er dan ook niet bent  zal de bezorger een briefje achterlaten waarop staat hoe u uw bestelling kunt ophalen.

Betalen en veiligheid:

Voor online betalingen maken wij gebruik van een SSL verbinding, dit houd in dat al u persoonlijke gegevens worden versleuteld en hierdoor kunnen anderen uw informatie niet zien. U kunt het herkennen aan het slotje boven in uw adresbalk en de s van secure achter HTTP.

https://sigarettenmaker.nl/image/catalog/SSL.jpg

U kunt bij Sigarettenmaker.nl kiezen uit de volgende betaalmethodes.

Ideal

Alleen klanten met een Nederlandse bankrekening kunnen betalen via Ideal. Via ideal rekening u af in uw eigen beveiligde bankomgeving en u betaling komt gelijk bij ons binnen en u bestelling word dezelfde dag verzonden.

Bancontact/Mistercash

Mistercash is weer voor klanten die een Belgische bankrekening hebben, Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten. Ook voor Bancongtact geld dat u betaling gelijk bij ons binnen is en u bestelling dezelfde dag word verzonden.

Overboeking

Deze methode is mogelijk voor klanten uit zowel Nederland als Belgie, bij deze betaalmethode maakt u het bedrag over naar onze bankrekening. Zodra wij u betaling binnen hebben zullen wij u bestelling verwerken en naar u toe sturen. Houd er rekening mee dat het 1-3 dagen kan duren voordat wij u betaling binnen hebben.

Paypal

Iedereen met een Paypal account kan deze betaalmethode gebruiken, u heeft een paypal account nodig met daarop tegoed. U kunt zelf tegoed via u bankrekening storten op uw Paypal account maar u kunt ook u bankrekening en/of creditcard rekening koppelen aan Paypal en dan word u betaling gelijk via u bankrekening afgeschreven. Word veel gebruikt in combinatie met de creditcard

Billink (extra kosten van 1,95)

Via Billink heeft u de mogelijkheid om achteraf te betalen, wij versturen u bestelling en u krijgt dan daarna een factuur die u binnen 14 dagen moet betalen wel moet de factuur en afleveradres het zelfde zijn u mag hem dus niet ergens anders laten bezorgen. nadat u al u gegevens heeft ingevuld zal Billink een kleine check doen naar u kredietwaardigheid, word dit goedgekeurd dan is de bestelling geaccepteerd en kunt u achteraf binnen 14 dagen betalen. U ontvangt daarna namens Billink de factuur en zei zorgen ook voor de verder afhandeling van uw betaling.

Als u geweigerd word dan kunt u van zelf sprekend een andere betaalmethode gebruiken. Mocht achteraf betalen voor u niet lukken dan kan dat komen door een van de volgende factoren.

- Het maximaal van 500 is bereikt

- U laat het bezorgen op een afhaalpunt

- Het factuur en afleveradres komen niet overeen

- U heeft een BKR notering of of u heeft al facturen open staan bij een incaso bureau

Sofortbanking

Deze methode is nog niet te gebruiken voor Nederlanders maar voor een klein aantal landen waaronder Duitsland en Belgie.

Track en Trace

Zodra wij u bestelling hebben verzonden ontvang u per email een Track en Trace barcode. Met de Track en Trace code van PostNL kunt u uw bestelling volgen en weet u precies waar u bestelling zich bevind en wanneer u hem kunt verwachten. u kunt u bar code en postcode invullen op deze pagina.

Retourneren binnen 14 dagen

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het retourformulier onderaan de website. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument

Klachtenregeling:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven Wij zullen uw klacht bekijk en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht per email ontvangt u van ons een bevestiging dat u klacht binnen is gekomen.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (Sigarettenmaker.nl) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Er zijn geen producten in deze categorie.